خریدار گرامی؛

کاربر گرامی لطفا برای استفاده بهینه از محصولات کمک مکانیک، موارد زیر را به دقت مطالعه فرمایید تا بتوانید خرید خیلی خوبی را با ما تجربه کنید.

ثبت سفارش و خرید از محصولات از سایت کمک مکانیک به منزله آگاهی و پذیرفتن کامل کلیه قوانین و مقررات کمک مکانیک از سوی کاربر است.

توجه داشته باشید که کلیه قوانین و مقررات مجموعه کمک مکانیک منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک است و در این راستا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین می‌باشد.

روز کاری به معنی شنبه تا پنجشنبه هر هفته، به جز تعطیلات رسمی در ایران است و ساعات کاری از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۲ می‌باشد.

  • تمامی سفارشات در صورت موجود بودن محصول در انبار کمک مکانیک همه روز ( تا ساعت ۱۲:۰۰ ) به غیر از روز های تعطیل، پردازش و ارسال می شود. در غیر اینصورت بعد از ۴۸ ساعت کاری ارسال می شود .
  • تمامی سفارشات از طریق حاملهایی مانند (پست ، تیپاکس ، باربری ، پیک و … ) برای مشتریان عزیز ارسال خواهد شد.

مهم: هزینه حمل کالاهای ارسالی توسط شرکت های ارسالی (پست ، تیپاکس ، باربری ، پیک و … ) متفاوت بوده و هر شرکت بنا به مسافت و وزن کالا هزینه را از مشتری در مقصد دریافت می کند و کمک مکانیک هیچ گونه مسئولیتی در محاسبه هزینه ندارد.

  • اگر شما از محصول خریداری شده راضی نبودید میتوانید آن را نهایتا تا ۳ روز طبق قوانین ذکر شده در ذیل میتوانید وجه آنرا بصورت کامل دریافت کنید(به غیر از هزینه رفت ،برگشت و بسته بندی)
  • * تمامی آچار ها ، جعبه بکس ها و ابزار های مخصوص امکان عودت دارند بشرطی که پلمب یا سلفون کالا باز نشده باشد.
  • * ابزار های حساس مانند ترکمتر ، کمپرس سنج ، کولیس ها ، میکرومتر ، تجهیزات بادی و…  بدلیل حساسیت بالا و کالیبراسیون امکان عودت ندارد.
  • خریدار باید در هنگام ثبت سفارش، فرم سفارش را با اطلاعات دقیق و درست و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. درج آدرس، شماره‌های تماس و ایمیل توسط مشتری به منزله مورد تایید بودن صحت آن‌ها است.
  • لازم به ذکر است که افزودن کالا به سبد خرید و ثبت سفارش بدون تسویه کامل وجه به معنی رزرو کالا نبوده و هیچ گونه حقی برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین هر گونه تغییر از جمله تغییر در موجودی و یا قیمت کالا، پیش از ثبت نهایی سفارش، روی کالای افزوده شده به سبد خرید، اعمال خواهد شد. سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربر کد سفارش را دریافت نموده و وجه سفارش را تسویه کرده باشد.
  • * هزینه سرویس های رفت و برگشت مانند (پست ، تیپاکس ، باربری ، پیک و …) عودت محصول به عهده مشتری خواهد بود اما اگر ایراد یا اشتباه از طرف مجوعه کمک مکانیک باشد تمامی هزینه های برگشت و ارسال مجدد برای مشتری را مجموعه کمک مکانیک پرداخت خواهد کرد.
  • مهم: از زمانی که محصول را دریافت کرده اید ، نهایتا تا ۲۴ ساعت یا یک روز کاری فرصت دارید خراب یا مورد دار بودن لوازمی که خریداری کرده اید را اطلاع دهید و خارج از این تایم مورد قبول مجموعه کمک مکانیک نمی باشد.
  • شایان ذکر است اگر محصول عودت داده شده توسط سرویس های ارسالی مانند (پست ، تیپاکس ، باربری، پیک و …) آسیب ببیند مسئولیت آن بر عهده سرویس های ارسالی و مشتری خواهد بود بسته بندی محصول باید بصورت کاملا سالم باشد در صورت آسیب دیدگی بسته بندی در شرایط خاص غرامت آن بین ۱۰ الی ۳۰ درصد مبلغ کل دریافت خواهد شد و در غیر اینصورت محصول به مشتری عودت داده خواهد شد.
  • بسته ها در مجموعه کمک مکانیک به درستی بسته بندی شده و توسط سرویس های ارسالی به مقصد مشتری فرستاده می شود. اگر در طی مسیر هر اتفاقی برای محصول بیوفتد مسئولیت آن محصول با شرکت های ارسالی می باشد و خواهشمند است از شرکت ارسالی پیگیری فرمایید .